2015-ben jelent meg az Adwords fiókokban a strukturált kódrészletbővítmény angol nyelven. Két évet kellett várunk rá, és június óta magyar nyelven is elérhető.
Helyileg a hirdetések alatt jelenik meg, így plusz egy sorral növeli a hirdetés felületünket, ezzel lejjebb tolva a konkurencia hirdetéseit.
A strukturált kódrészletbővítménynek először egy fejlécet kell választanunk az előre definiált kategóriákból. A szolgáltalások, típusok fejlécet szinte minden vállalkozás esetén használhatjuk.
Előnye:
- segíthet a vásárlók döntéseinek pozitív befolyásolásában, mivel vállalkozásunkról több információt jeleníthetünk meg.
- a bővítmény használatával növelhetjük a hirdetéseink relevanciáját
Asztali gépek esetén 2 strukturált kódrészletbővítményt lehet megjeleníteni, míg mobil eszközön egyet.
A strukturált kódrészletbővítményt fiók, kampány és hirdetéscsoport szintjén is alkalmazhatjuk.
Éljünk a versenyelőnnyel, kezdjük már ma használni!